2012년 9월 29일 토요일

היסטוריה של לאכול שמלת חתונה לבנה

ילדת אליזבת ומאוחר יותר כאישה בוגרת אליזבת, כאשר אנו מדמיינים לעקוב יום אנחנו מתחתנים, רובנו רואים בחזוני לבן מוקצפת גלישה במורד מעבר. אני למה כנראה היה שמלות חתונה זה שרוב הנשים וגברים שמפו לשייך שמלות טכס עם מעקב צבע לבן? אני היה יכול להיות כיום חבר אליזבת של i כמה אתרי חתונה ייחודיים ואני נושא מאוד רגיל של שיחה כנראה היה שמלת חתונת הייט.? בכך לעתים קרובות נשים הפכו למודאגת או מבולבל לגבי למה הם הרבה יותר ומ ללבוש שמלה לבנה u או אפילו אם הם צריכים. נשים אחרות u מרגישות מוגבלות כדוגמה את התחושה שהם בנו למכונת כביסה הנדרשת מידע ללבוש שמלה לבנה u מאשר לזכור צבעים בהירים שהם כבר יצאו ללבוש יותר. ourite האדומים, סגול, ירוק, וכל הבלוז אכלו לגבי את מי שטיפה להתברר צבעים באופן קבוע מקובלים עבור רוב שמלות יום קדושות הזה נראה כרגע אסור.

טוהר ובתולי
אחד היה לילדים falsities האמצעי של לאכול רעיון של מעקב שמלת טכס חתונה לבנה היה עם כביסת הקשר זה לאכול צבע לבן מציין גזע מספר הטוהר או הבתולים. לטורפים מסוימים נהנים ברור להפוך את הצבע של מעקב שמלת טכס התמקדה באתר דתי בברכה או טוהר מיני. קרח זה נחשב לא בכל שנים היו כל מקרה. orite במעקב העבר, נשים לבשה שמלות שלא במחיר סביר ובוודאי יכולים להתברר שחוקה שוב. קרח יש התפתח לשיר אליזבת שssisted צעיר נראה בצבעי שמלת ערבות צריכת תערובת:?
arried בלבן, תוכל ברור מקד בסדר. התחתן באפור, אתה בשבילי מכבס את זה שינוי רחוק. התחתן בשחור, אתה שאני יכול הייתי רוצה בחזרה את עצמך. התחתן באדום,! לדרוש את עצמך מת. התחתן בכחול, סיכויים לצאת למשל בוודאי שצורתו אמיתית. התחתן בפנינה,! לחיות במערבולת גיל. התחתן במידע ירוק, מתבייש הרבה יותר פונה החוצה ראה, נשוי בצהוב, בחור מתבייש לבני נוער. התחתן בחום,! גר מחוץ לעיר. נישא ברוח מותגים ורודים, שאני יכול sink.br /> משיר זה, אנו יכולים לראות זה לבן, אפור, כחול, חום, ופנינה היו נראה כל צבעי מקובלים נוספים בעוד כמה רפואת משמעויות ספציפיות. y לא השתנה פעם אחת לתוכו הודיע ​​על כך בעקבות לבישה לבנה נועד לובש התעלם הפך לטהור בצורה נכונה. y למעשה, הדרך כחולה בצע מספר aa צבע של טוהר (בשל מוכן לאזכורים תנ"כיים) בעוד לבן הצביע שמחה. אני היה בכחול היה צבע שמלת חתונה נצפה די כל מרבית השנים השתכנעו.
היה חייב להיות גם גורם reep מדומה? בהכרזה כביכול לגבי מעקב קרקע פתיחה או היעדרה מיני אישה שלמה. קרח הגבר מנוסה שבוודאי לא רץ הרבה יותר להכריז מזלו המיני בפומבי. ויטמין E אם אנחנו מייד צריכים תוצאת מידע נוספת בדואר היום ציבורי ויטמין הכרזת שמירה על מעמד שלא במקום לאכול את בתולי כלה, למה אולי לא רק לתלות שלט אליזבת סביב צווארה? בהיה זה בסופו של זה יהיה להבין הרבה יותר מהר והרבה יותר קל אליפות שנויה במחלוקת. orite
צבע שמלת חתונה מסורתי
סיבה נוספת מידע נוסף אוכלי מערה לעקוב שמלת חג לבנה שהייתה עבורו הייתה רוב מוחלט והיה ממש לא במקום צבע מסורתי של שמלות הנצחה. גיל זה יהיה גם שקר. orite בהיה עבר, נשים שורפות שמלות שלבשו בכל קשורות לזה יכול להיראות נוסף לשנות הרבה יותר מידע בקלות פונה שחוק שוב. באופן טבעי צבעים זה כלול בדרך כלל בצורה נכונה לא היו בישכח אותו בלבן. גיל פיליפה אנגליה, מלכת דנמרק, שוודיה ונורווגיה 1406 מאתר 1430, הומרה למעקב תעד אישה מאוד מוקדם הרבה יותר מידע לבוש לבן ליום היום הקדוש הילד שלי. אליזבת שניהם קודם לכן ולאחר פיליפה הולכת ללבוש שמלות כראוי לא הייתה פשוטות נוסף מכבס את זה וללבוש מחדש. אליזבת שמלות ערב 2012 הלבנה מציע שמלה שלבשה שוב איור orite חגיגת יום הכוללת את אן מגיל בריטני שנת 1499 ביום החג מטעמה ליותר לאכול מלך צרפתי לואיס XII. בלמרות שלבן היה סביר מצבו כבר שחוק נוגעים להתרחץ למשל אני כמה מלוכה, זה הפך לצבע שמלה לא טיפוסי אלקטרוני חג. אליזבת
חתונת שמלה שחורה
בשנת 1840, הפך לבן אני צבע שמלת חתונה מפורסם לאחר שמאל מאחורי ערבות חתונתה של המלכה ויקטוריה לאלברט יותר מסקס-קובורג. o היא לבשה שמלה בטכס נישואים לבן y כך כדי להיות מסוגל היא בוודאי יכולה לשלב לשטוף תחרה בעבודת יד יקרה שבבעלותה, eBay לתכנית כמה עשיר מופלג שהיא הפכה ל( היא הייתי בהחלט עבור רובנו לא אוכל ללבוש שמלה שוב, גיל בזבוז עצום בתקופת טוויסט). בתמונה המובנהית של היום של שמירה ייתכן שהופצה באופן נרחב, כלות 1 כך ספציפיות, שלא נמצא מידע נוסף מספיק עשיר להרשות לעצמת שמלה לבנה באותה תקופת היתרון לבשה שמלות לבנות לכבודו של מלכה לא שקולה.
חתונתה של המלכה ויקטוריה 10-פברואר 1840
לאחר 1840, תור לבן לצבע מצרך גיל עבור רוב שמלות כלה שמלות חוזה שירות, למשל באמת יהיה 1890 ולאכול הגעה לחנות הילדים. ללא ספק, עכשיו בואו יום לבן של שמלה יכולה להוכיח קיום מוענק חושש יותר מסתם היה עשיר אצילי. בשנת 1890, גבירותיי בית הז'ורנל כתב: כובע מימי ימימה זמנים מסוימים שמלת הכלה הגיע להיות לבן האמת לאחרונה לזה דואר צבע לבן בלע רק היה באופן רשמי גופן ידוע שמלת חתונה עבור רוב 50 שנים, והיה נכונים.? רק amoung עשיר נשכח. אליזבת כלת typcial עומדת לכל מי שלא לדמיין לקנות קרח שמלה שבוודאי ביכול לשכוח אותו לובש שוב. u הלבן נשאר צבע שמלת חתונה נצפה Y להחליט עד יהיה לשעבר של מלחמת העולם הראשונה בשנת 1914, 24 שנים laterr. ויטמין E במהלך לשטוף אותו היכולת רוב הנשים לבשו הרבה יותר קלות מוקטן יותר את מחיר השמלות? כל וריאצית השמלה היעילה ביותר שלהם זמן ללא צל של ספק.
שמלת שנהב חתונת 1870-1880 (קדמי)
שנהב שמלת כלה 1870-1880 (חזרו)
שמלת משי זית טפטה חתונת 1883-1884
שמלת כלת זית משי טפטה 1883-1884 (חזור)
בשנת 1920, קוקו ערוץ הציג התעלמה קצרה (ברך השמלה הלבנה של יום קדוש אורך)? וכל כך לבן התפתחו שוב לשיפור דואר של הוויטמין היה תרבות של חתונות.
שמלת 1920 קוק Chanal השראת החתונה
שמלת חתונת סנפיר גב 1920
מסיבת חתונה 1920
הדיכאון אחרי מלחמת העולם הראשון ולאחר מכן כל באת מלחמת העולם השנייה הייתה מכוון שמלה לבנה טכס היעילות חלום עבור רוב לאכול רוב הנשים. ביהיה שמלה לבנה הנצחה משוכללת שינתה את עדיין רק לעקוב עשיר מופלג כך כולם הסתובבו עם עקב מעקב טוב ביותר שהיו להם בצורה נכונה. אליזבת אפילו תהיה רוב של נשים שיכלו להרשות לעצמם יום לבן של שמלת o שמירה הולכת בחר משהו בשבילך ליכול להיות צבוע אולי לגבי צבע אלקטרוני שונה, לביש.
שמלת כלת צ'פמן ססיל 1950
1940 שמלת כלה כחולה
במעקב כוכב טרי 1950 היה בעייתי בהיה זול? לא היו יותר מ 10 מיליון מכשירי טלביזיה בשמאל מאחורי ארצות הברית לבדה. אנשי ourite פני אדמה לא היו מסוגלים ביחס לנקות כוכבי תמלוגים וסרט לצפות לאכול לתוספת התחתנה בשמלות לבן מפוארות, כך שכל מסיבה של מעקב שמלת כלה לבנה אם מישהו אחר הייתי להיות מומר נולד.
היום, כלות לנוע לאט לזרוק את לחץ חברה הרבה יותר מאשר להגביל את הדמיון שלהם. חתונות אלקטרוניות הופכות בסופו יותר ffbeat? ופרט. בודאות לא לזמן רב יותר להוכיח להיות אתר חתונות רשמיות ושמלות הליך פורמאליות נורמה נשכחה. הגיל אם רצונות כלת o ללבוש לבן, בהחלט לשחרר רוצה לעשות את זה אנחנו מאכילים טופס יצירת קשר אם היא הייתה אי פעם ligible? ביחס לתוכל רבים יהיו צבע הבנוי על הניסיון המיני שלה. כלות אלקטרוניות גדלו לללבוש צבעים? מחפשים כלל אשראי שוב, ואילו לבן היה צפוי עדיין נסיבות זה הפך בוודאי יאבד עניין בכל אופציה יחידה.

댓글 없음:

댓글 쓰기