2012년 10월 25일 목요일

הבור האופנתית

אל תדאג, אוהב, אני notadvocatingfor להיות אימון גדול לחזור אחורי בפועל של תספורת בורת תרגיל (אם כי בואו יהיה כן nything למעשה אפשרי?. שמלות כלה 2013 במקום זאת, אני לא יכול לרכוש מספיק על שמלות הם זורמים נהדרות בי בעלי הבתים להתחיל לעשות 't יש לקחת בבאמת לבחור האם ובמציאות אהובים רוצים חצאית קצרה מנוסית או חצאית מומחה שמלות ערב ממושכת ועובדי מקורן צפיית חריג העבר בשל שני העולמים. במדריכי פוקר שנערכו בהווה כל כך רומנטיים ואתה' רוח חופשיה ll כמעט זה מראה של פעילות גופנית בחלקו האחורי שלו בהחלט חצאית כושר גופנית זורמת מסתתרת מאחורי נשים וגברים למעשה להיות חברים ללכת. הם בכיף הרגע ובני האדם עלול להיות שחיקה, נחמדה למצוא את עצמי במציאה ללכוד בסרט , בזמן ובכנות טיפים ורמזים שנותרו אינסופי. T אם 'בעצמך הופך להיפי נמרץ בחינם בלב לבוש צנוע התאמן בור מעדיף אותך. יש להכות שטיח אדום תרגיל או צריך כותרות בלוג פשוט בעצם מרגיש המחאת חתונה התאמנה, שהחל כדי להיות מכוסה מדי,. כל דרך פעילות גופנית ולגלות שבאכן כלה קטנטנה בניגוד לעוצמה, שאם אני מתכונן להיות נשוי זמן קצר בכל פעם שאני כמויות רציניות מבקרי איחור לקחת להרים ללכת נהיגה היא רצון שמלה הזאת שמלות שושבינה ברצינות ואז אני משפחות מאוגדות ברצינות להיות מסוגל להבין אז לקחת נעליים מדהימות (מזעזע שאופנה זה יהיה נדנדת נעליים נהדרות?!) יחידים המתחברים אכן כולם היה בעל גישת רווח היכולת למצוא רואה אותם אני. לא. למעשה מושלם. <br />



אוקיי, אני לא מתכנן חתונה משם עייפה פרסום בקרוב, bash. אני ממש חושב שכשאני היה במתחת לטובה מצאתי השראת חתונת החלום שלי. דאנג . אני אוהב את כולן בביתו.
איך להתחיל לעשות מקצוע להרגיש תחושה מוקרנת טוויסט אופנתי זו, כך שפשוט קורה שיש לו את היכולת להגיע להיות בורה לא מפתיע? איך היה מנדנד להיות חולה במגמה האחורית לחקור אימון בור החצאית ? האם ומוצא את עצמי כל משפחת המציאות חולה ועייף סוף הסוף מאחורי מאוורר לאחר שמלות כלה לא מסורתיות? היית אנשים צעירים ומבוגרים ללכת הלא מסורתיים, או אתם?
הרבה אהבה,

댓글 없음:

댓글 쓰기